Jobbet avklarat

Så var jag klar med sommarjobbet.  Åk till anrika Ica Arnons i Hjärnarp och skåda mitt arbete (=varorna som står snyggt i hyllorna) ;). Haha. Frukt & grönt-avdelningen närmare bestämt, för där jobbade jag idag.

Hm.. vad har hänt under dessa två och en halv vecka? Hm..
- Jag har gått upp alldeles för tidigt: klockan 6!
- Varit nära att göra sönder ett flertal olivoljeflaskor :O (men klarade mig precis!).
- Läst tidningen typ varje dag (på rasten, inte på arbetstid haha!).
- Träffat både trevliga och otrevliga kunder.
- Kört på en kund med en stor vagn fullpackad med varor. PANIK! Inte kul. "Där rök armbågen" sa han.
- Haft lite problem med att förstå skånskan. Bl. a. var det en tant som frågade efter "pärer" eller något sånt och jag trodde det hon sa päron men det var tydligen ett ord för potatis X).'
- M.m., m.m.!

Förresten kanske ska säga vad jag har gjort.. jag har kört ut varor från lagret och lagt upp i hyllorna och frontat (=snyggat till i hyllorna, typ) en del och visat kunder var olika varor finns, det var många gammlingar där som inte hittade sedan de bygt om i butiken bl.a.


Dagens outfit de flesta dagarna de senaste 2,5 veckorna.. Ica-jeans, ica-t-shirt, smutsiga handskar. Haha. Snygg bild :P. Men den får duga..





Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Vilken mysig blogg du har!! :)

Allt bra med dig annars då? =)

2010-07-24 @ 14:17:21
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Ine Henriksen

Ha en riktigt fin kväll!

Kram

2010-07-24 @ 18:28:28
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: Aye¨

Hejhej. Fin blogg :) Ska du göra något speciellt idag?

Kram//Ayeland.devote.se

2010-07-26 @ 13:05:02
URL: http://Ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0